Leads door leadgeneratie of Online Leads ontvangen?
Wij bieden dè nummer 1 leadgenerator van Nederland. Dat zijn namen, adressen en telefoonnummers van de bezoekers van jouw website.
(Inclusief de tijd die men heeft besteed op jouw website)
De gemiddelde ondernemer investeert (veel) geld in de ontwikkeling van zijn website. Hij of zij wil immers zichtbaar en online gevonden worden. Naast een duidelijke website met een goed verhaal is het belangrijk om te weten wie je website heeft bezocht. Naast het meten van het aantal bezoeker met Google Analytics bieden wij een speciale lead tool waarmee je inzage hebt welke bedrijven daadwerkelijk je website hebben bekeken. Deze bedrijfsgegevens worden dagelijks per mail in een handig en overzichtelijk rapport bij je aangeleverd. Hiervoor hoeft je geen extra handelingen te verrichten terwijl je automatische via je website leads ontvangt.
Vanuit onze support afdeling integreren of combineren we onze lead tool naadloos met lopende campagnes en uiteenlopende CRM en CMS systemen waaronder WordPress, Salesforce en Pipedrive. Wil je weten of ons Lead programma bij jouw organisatie past of wil je ons programma 14 dagen GRATIS uitproberen? Neem dan contact met ons op voor een nadere kennismaking.
Wat is Leads Ontvangen?
Leads Ontvangen is innovatieve software dat u helpt bedrijven en organisaties die uw website bezoeken te identificeren. In een uitgebreid rapport, gegenereerd door de software, leest u precies wie uw website heeft bezocht, waar ze in geïnteresseerd zijn en hoe groot de interesse is per product of dienst. Nog nooit is het zo eenvoudig geweest inzicht te krijgen in écht potentiële klanten: de online sales leads liggen voor het oprapen.
Hoe werkt de software van Leads Ontvangen?
Na het installeren van het tracking-script op uw website en het inrichten van de filters kan de software van Leads Ontvangen starten met het identificeren van bezoekende bedrijven en organisaties op uw website.
Op de vooraf door u aangegeven data en tijdstippen, ontvangt u van Leads Ontvangen een mail met hierin de bezoekrapporten aangeleverd in PDF formaat. U ontvangt dus niet te pas en te onpas storende mails.
Ook ontvangt u per week, maand en/of per abonnementsperiode een dashboard overzicht per mail, met hierin een overall rapportage en alle bezoekinformatie van de desbetreffende periode.
Krijg ik met Leads Ontvangen inzicht in werkelijk alle bezoekende bedrijven op mijn website?
Leads Ontvangen herkent het grootste deel van de bedrijven die uw website bezoeken, maar niet allemaal. Gelukkig geeft Leads Ontvangen inzicht in de identiteit van zodanig veel bezoekers, dat een commerciële organisatie er hoe dan ook veel uit haalt.
Welke informatie staat er in de bezoekrapporten van Leads Ontvangen?
U ontvangt alleen bezoekrapporten van bedrijven en organisaties die bij de KvK zijn ingeschreven. De informatie in de bezoekrapporten bestaan uit onderstaande gegevens:
Bedrijfsnaam
Adres
Postcode
Telefoonnummer
Website
Vestigingsplaats
Bedrijfsprofiel Linkedin
Welke pagina’s van uw website bezocht zijn + tijdspad
Herkomst van het sitebezoek: rechtstreeks of via zoekwoorden
Herhaalbezoeken
Waarvoor kan ik de bezoekrapporten van Leads Ontvangen gebruiken?
U kunt upsell-kansen signaleren bij bestaande klanten.
U kunt hier doelmatig een verkoopgesprek mee voorbereiden.
U kunt sneller contact opnemen dan de concurrentie met bedrijven die interesse hebben in uw producten of diensten.
U kunt aan de hand van de informatie in de bezoekrapporten uw bestaande SEA en SEO campagnes goed benchmarken.
Ik ben niet echt bezig met internetmarketing, heb ik dan wel iets aan Leads Ontvangen?
Zeker! Vaak heeft u alsnog gewoon websitebezoekers doordat bedrijven u Googlen aan de hand van netwerkbijeenkomsten, mond tot mond reclame van klanten, vakbeurzen en andere momenten waarop uw bedrijf zichtbaar is. Daarom is Leads Ontvangen ook geschikt voor bedrijven die minder met internetmarketing doen: zolang u maar bezoekers hebt!
Is Leads Ontvangen niet hetzelfde als Google Analytics
Nee, niet helemaal. Zowel Google Analytics als Leads Ontvangen levert inderdaad informatie over bezoeken op websites, maar onze doelen verschillen: Google Analytics helpt u uw website zelf te verbeteren (op het gebied van vindbaarheid, etc.), terwijl LeadExpress zich richt op het verbeteren van uw verkoop.
De resultaten die u van Leads Ontvangen krijgt zijn dan ook juist gericht op het geven van commerciële informatie over bedrijven die mogelijk geïnteresseerd zijn in uw product. Deze informatie is accurater, recenter en veel uitgebreider dan de informatie die u van Google Analytics krijgt over bedrijven. Leads Ontvangen herkent meer leads en levert daarom een hogere kwaliteit dan Analytics.
Ik ben al bezig met internetmarketing. Wat haal ik dan nog uit Leads Ontvangen?
Meer rendement! Het is bewezen dat in veel gevallen het succes van marketing en sales stijgt door actieve opvolging, in plaats van afwachting. Door het gebruik van de software van Leads Ontvangen ziet u precies wie geïnteresseerd is en zorgt u zelf voor contact met de potentiële klanten die geen contact hebben opgenomen.
Met deze informatie over uw website bezoekers verbetert u ook meteen uw advertising campagnes via benchmarking: u ziet tenslotte meteen welke bedrijven voldoen aan uw verwachtingen.
Ik zou graag starten met Leads Ontvangen, maar heb weinig traffic op mijn website. Wat is aan te raden?
Helaas is in dit geval Leads Ontvangen (nog) niet interessant voor u. Het is beter om eerst te investeren in het verhogen van het aantal bezoekers via SEO, SEA en/of social media campagnes. Weet u niet zo goed hoe u hiermee aan de slag moet? Leads Ontvangen beschikt over een groot netwerk van internetmarketingspecialisten. We nodigen u graag uit hierover contact met ons op te nemen.
Is de software van Leads Ontvangen legaal?
Ja, de software van Leads Ontvangen is legaal. Er zijn twee wetten in het bijzonder die aandacht behoeven rondom de werking van Leads Ontvangen:
Wet Bescherming Persoonsgegevens
Deze wet heeft enkel betrekking op natuurlijke personen (zie: Hoofdstuk 1, Artikel 1, lid a). Leads Ontvangen slaat nadrukkelijk geen gegevens op van natuurlijke personen.
Telecomwet
Leads Ontvangen voldoet volledig aan de “Cookiewet”, en de Telecomwet. De Telecomwet betreft overigens meer dan alleen bepalingen over cookies, waar (in de media) veel aandacht naar uitgaat. Leads Ontvangen plaatst geen cookies op de computer van bezoekers en is ook niet op andere wijze strijdig met de Telecomwet.
Deelt Leads Ontvangen informatie over websitebezoekers met derden?
Nee, Leads Ontvangen deelt geen enkele gegevens over uw website met derden. Deze gegevens zijn namelijk enkel door u in te zien. De medewerkers van Leads Ontvangen hebben alleen toegang wanneer u daar nadrukkelijk toestemming voor geeft.
Hoe zit het met het gevoel van privacy van het bedrijf dat ik benader via de software van Leads Ontvangen?
Contact opnemen met potentiële klanten waarvan u de informatie hebt verkregen via Leads Ontvangen kan op een subtiele manier, zonder dat het bedrijf daar een ongemakkelijk gevoel bij krijgt. Lees hieronder verder voor tips over contact opnemen met prospects:
Tips voor het nabellen van prospects
1. Ga eerst na of u een dringende of minder dringende behoefte vervult voor de klant. Een directe aanpak past namelijk prima bij dringende behoeften, terwijl bedrijven die minder dringende behoeften vervullen beter iets voorzichtiger te werk kunnen gaan. Waarom? Omdat het proces van kiezen voor een bedrijf bij een minder dringende behoefte vaak langer duurt, en u dus meer tijd hebt.
2. We adviseren om het gesprek te openen met een vraag als “Kan het zijn dat u interesse hebt in…?”. Op deze manier ontstaat er vaak een inhoudelijk gesprek waarbij de potentiële klant zich geholpen voelt: een prettig contact dus. Vergeet overigens niet dat proactiviteit vaak wordt gewaardeerd en beloond.
3. Soms voelt nabellen toch nog iets te direct. Natuurlijk hoeft u er niet voor te kiezen de potential te bellen. Een groot aantal Leads Ontvangen gebruikers beginnen met een laagdrempelig contact, voordat ze bellen. Dit doen ze door de LinkedIn profielen van functionarisseren te bezoeken om vervolgens af te wachten wie er terug kijkt. Degene die terug kijkt bellen ze dan: zo voelt het contact van beiden kanten natuurlijker.